Kindle-kalandok (tanulsággal)

Szilveszter előtt rácsuktam az ágyat a Kindle Paperwhite-omra. Betört az üvege, de úgy gondoltam, hogy még javítható, így kerestem egy szervízt. A munkahelyemhez közel találtam egyet, le is adtam a készüléket javításra, megállapították, hogy a kijelzőt cserélni kell, megegyeztünk az árban, és mondták, hogy ha elkészült, felhívnak. De nem hívtak. Egy idő után én kezdtem el telefonálgatni, mire többször is azt hazudták, hogy az alkatrész már megérkezett és 1-2 napon belüli visszahívást ígértek, ami azonban soha nem történt meg. Végül elfogyott a türelmem, visszakértem a készüléket és vissza is adták, nyilván ugyanúgy törötten. Megírtam ugyanezt a bolt Facebookos értékeléseként is: a XIII. kerületi Kindleshophoz nem érdemes fordulni.

A Kindle Voyage készülékem képernyője, látható a sárgaságMás szervíz viszont nincs: Kindle javítását sehol sem vállalják rajtuk kívül. Úgyhogy vettem egy újat, a szebb kijelző és oldalsó lapozógombok miatt rászántam a pénzt egy Kindle Voyage-ra. Sajnos a megkapott eszköz hibás: a felső részén sárgás a világítása. Kiderült, hogy ez egy évek óta ismert típushiba a Voyage-ok esetén, volt, aki négy(!) hibás készüléket küldött vissza az Amazonnak, mert a cserekészülékek is mind hibásnak bizonyultak. Egyébként annyira nem gáz a sárgaság, akár együtt is lehet vele élni, csak az 50-80 ezer forintos vételárba nem fér bele, hogy láthatóan hibás legyen a képernyő, főleg, hogy a Kindle lényegében nem sokkal több, mint egy jó képernyő… A képen a saját Voyage-om képernyője látható, amin középen megfordítottam az alsó és a felső részt, hogy jobban látszódjon a különbség.

Az Amazon hozzáállása, hogy egy ismert típushibát évekig nem javítanak ki és tovább forgalmazzák a rossz készülékeket: gáz.

Ha egy prémium készüléket forgalmaznak évekig ismert típushibával: nagyon gáz!

Kértem tehát én is, hogy cseréljék ki, de Magyarországra az Amazon nem küld cserekészüléket. Visszafizették viszont a készülék árát, anyagi kár tehát nem ért, sőt, mivel a készüléket sem kérték vissza, végül is ingyen jutottam hozzá egy felül kissé sárgás színnel világító Voyage-hoz. De a tanulság szerintem ez: amíg jó Kindle készüléked van: szuper, de ha bármi problémád adódik: szívás.

Összehasonlításként: Noémi Huawei telefonján is kijött egy típushiba. A Huawei telefonok az ország számtalan Posta hivatalában leadhatók garanciális javításra. Le is adtuk az Ecseri úton, egy hét múlva futárral visszaküldték megjavítva, azóta is rendben van (és mindezt ingyen).

5 thoughts on “Kindle-kalandok (tanulsággal)

  • 2019. október 9. szerda at 09:01
    Permalink

    Hát nem tudom. Én a paperwhite kindleémet vittem oda szervizbe és igaz, hogy 1 hét alatt tudták csak megoldani de 8700Ft-ért simán megoldották a javítást amit sehol nem vállaltak. Mindenhonnan elhajtottak valami hülye indokkal, hogy alaplap csere meg vegyek újat vagy nem javítják. Szóval nekem simán megcsinálták még ajándék fóliát is kaptam rá. Nincs voyage készülékem tehát azzal nem tudom mit kezdtek volna de nekem szimpi a kindleshop.

    Reply
  • 2021. január 18. hétfő at 11:29
    Permalink

    Hol van a Kindle szervíz? Az interneten található telefonszám (Podmaniczky u) nem él

    Reply
    • 2021. május 4. kedd at 12:22
      Permalink

      Podmaniczky utcai bolt megvan még, de nem ajánlom őket. Megbízhatatlan cég. Telefont sose veszik fel. Sok a fogyasztóvédelmi panasz rájuk, többször volt már végrehajtás ellenük.
      Nyitva vannak? Nem nincsennek. Roló lehúzva stb. Még egy papírcetli sincs, hogy kedves ügyfeleink covidosak vagyunk vagy valami.
      Nekem nem szimpi az a bolt ilyen hozzáálással.

      Reply
      • 2021. június 19. szombat at 15:49
        Permalink

        Kindle szerviz (Podmaniczky u) : Neken soksok emailbe es telefonba került h honapokkal leadás után egyaltalan visszaadják a készüléket és a pénzt. A kepernyocserét természetesen nem csinaltak meg. Kerüljétek…

        Reply
  • 2021. december 5. vasárnap at 07:48
    Permalink

    Sziasztok!
    Tudtok ajánlani Kindle-szervízt?
    Köszi

    Reply

Hozzászólás a(z) Márton Klaudia bejegyzéshez Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük