Digi Kábel, végjáték (?)

Persze rögtön más megvilágításba kerül az előző bejegyzésekben tárgyalt vesszőfutás a Diginél, ha kiderül, hogy éppen csőd előtt áll a cég és senki nem kap fizetést.

Azóta bementem személyesen az ügyfélszolgálatra, ahol kifejtettem a problémát. A hölgy ezután öt percig konzultált a főnökével, majd másnap délelőttre egyeztettünk időpontot a szerelőkkel és a számlánkon jóváírták a kiesett időszakot. Plusz közöltem, hogy ilyen rossz szolgáltatót én még életemben nem láttam, és hogy a Digitől mindenkit ki kellene rúgni. A hölgy csendben maradt, nem válaszolt semmit.

Másnap megjöttek a szerelők. Tőlük azt kérdeztem meg, miért okoz akkora nehézséget telefonon kapcsolatba lépni az ügyféllel, de ők is csendben maradtak és nem válaszoltak semmit.

Ezután kiderült, hogy a madzagban ott az internet, a hiba az én gépemben volt… (sóhaj) Persze nekem is feltűnhetett volna, hogy a hálókártyának zöld színnel kellene világítania, nem sárgával, de ők a szerelők, én nem értek a számítógépekhez. Mindegy, a hétvégén Windows reinstall lesz, aztán szurkoljatok, hogy sikerüljön még itthonról is internetezni egy kicsit, mielőtt csődbe megy a szolgáltató.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük