Digi Kábel, ügyintézés

Kispesten a Digi TV már nem csak a spájz felett jár, hanem konkrétan bent a lakásban, az előző tulajdonos is tőlük vette a tévét meg az internetet. Felhívtam őket, hogy én is hasonlóképpen szeretnék eljárni, és egy fiatal lánnyal beszéltem, aki minden egyes kérdésemre azonnal tudta a választ, el voltam ájulva. Egy apró nehézség merült fel, hogy a szolgáltatást csak személyesen, az ügyfélszolgálati irodában lehet megrendelni.

Tudni kell, hogy ritkán járok hasonló helyeken. A UPC-nél mindig a kiérkező szerelők hozták magukkal a megfelelő papírokat, vagy kiküldték őket postán, én évekig, a médiaboxos szerencsétlenkedésig egyáltalán nem is tudtam, hogy a UPC-nek létezik ügyfélszolgálati irodája. Bankfiókokba is ritkán járok, hivatalban csak ha muszáj és akkor is nagyon utálom, szóval meglepő volt, hogy a Digi TV-hez személyesen kell elfáradni, nekik is olcsóbb lenne minden kerületben egy-egy iroda fenntartása helyett, ha a szerelők kivinnék magukkal mind a négy papírlapot, ami ilyenkor szükséges.

Na, a XIX. kerületi ügyfélszolgálati irodában nincs sorszámhúzós rendszer, az ügyfeleknek kell megjegyezniük, milyen sorrendben érkeztek, de az emberek legalább szóba állnak egymással, az ilyesmi összekovácsolja a közösséget. Az ügyintézés baromi lassan megy, sokat kell várni, de ez minden személyes ügyfélszolgálatnál így van. Mikor végre sorra kerültem, a hölgy közölte velem, hogy a lakás adásvételi szerződésére is szükség lett volna, jöjjek vissza azzal együtt. Felsoroltam neki az összes fenti szempontot, amit a UPC jobban csinál, tudomásul vette, de ettől még szerződésünk persze nem lett.

Úgyhogy másnap visszamentünk ismét személyesen és sikeresen megrendeltük a szolgáltatást. Két apróság tűnt még fel, az egyik, hogy nem volt mindegy, melyik ügyfélszolgálati irodába megyek, mert ha nem a megfelelő kerületben keresem fel őket, nem tudtunk volna időpontot egyeztetni a szerelők érkezéséről, az egyik kerületben ugyanis nem tudják, hogy a másik kerület szerelői mikor érnek rá. Ennek, mint kiderült, az az oka, hogy a szerelők munkájának szervezését A4-es papírlapokon végzik el, 2008-ban, Budapesten, a kábeltévé-, telefon- és internetszolgáltató cégnél.

A másik röhejes momentum az volt, hogy kaptam egy papírt a Windows XP internet-csatlakozás varázslójának használatáról. Fiatalabbaknak mondom, hogy régen egyenként be kellett állítani az internet-kapcsolatokat, azonosító kellett és jelszó, nem mint manapság, hogy csatlakoztatom a kábelt és van internet, vagy jó esetben kábelt sem kell csatlakoztatni. Nem, a Digi Kábelnél a húsz megabites kapcsolat beállításához előbb varázsolni kell, aztán azonosítót és jelszót beírni – furcsa egy cég, de legalább olcsó.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük