Fehér zaj

Sirály, hogy mindketten megfogadtuk, ilyen filmeket soha többé, aztán Átok, Kör 2, ez, mindegy. Egyébként csak a para miatt tényleg nem néznénk meg, a Kör 2 esetében Samara sorsára voltam kíváncsi, ennek a mainak pedig a története érdekelt, ráadásul a Porton “sj” ezt írta: “inkább a színészi játékra, mintsem a sokk-hatásra, vagy a speciális effektekre épít” – és Michael Keaton-t, a főszereplőt frankózza.

Nos, sj véleményem szerint hülye, mert Michael Keaton a megrendült arc vágásán kívül a világon semmiféle színészi teljesítményt nem nyújt, ellenben a film tele van sokkhatást kiváltó speciális effektekkel. Igaz, ezek egy része ugyanúgy megjósolható mint a Kör 2-ben, például manapság, ha a hős egy autó üvegéhez közel hajol, tutira nekivágódik valami, egy haldokló nő, egy szarvas vagy egy rendőr – merthogy ezt már a Kelekótya karácsony című vígjátékban is elsütötték…

A legszomorúbb viszont az, hogy amíg a fenti cikkben is felhozott Hatodik érzék egy óriási poénnal ért véget, amelyen keresztül minden a helyére került, minden logikussá vált, addig ebben szó sincs ilyesmiről. Jó és rossz szellemek küzdenek úgy, hogy a tévén keresztül manipulálják az élőket? És?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük